Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Τι κοινό έχουν ο Ιησούς, η Μαρία Τερέζα, ο Γκάντι, και ένας μεσοαστός Σουηδός;

Δεν χρειάζεται να θυσιάσεις τη ζωή σου, να ζεις στη φτώχεια, ή να απαρνηθείς το φαγητό για να κάνεις καλό στον κόσμο. Τουλάχιστον αυτό είναι το μήνυμα που προσπαθεί να περάσει το “Good Guys”, μια σειρά διαφημίσεων με πρωταγωνιστές τον Ιησού, τη Μαρία Τερέζα, τον Γκάντι και έναν τυχαίο Σουηδό, που δημιούργησε η Frosman & Bodenfors για τη UNICEF στη Σουηδία.
Τι κοινό έχουν ο Ιησούς, η Μαρία Τερέζα, ο Γκάντι, και ένας μεσοαστός Σουηδός;
Ένας καθημερινός άνθρωπος, χωρίς κάποιο ιδιαίτερο background και με μια συνηθισμένη ανατροφή, καταφέρνει να κερδίσει μια θέση σε ένα τραπέζι μαζί με τις πιο καλοσυνάτες μορφές που πέρασαν ποτέ από τον κόσμο.
Εκεί, διηγείται ο καθένας την συνεισφορά που έχει κάνει στην ανθρωπότητα. O τυχαίος άντρας, φαίνεται να έχει κάνει τόσο καλό όσο και οι συνομιλητές του, και γρήγορα κερδίζει τον θαυμασμό τους. Όλα αυτά ο Σουηδός τα έχει καταφέρει απλά κάνοντας κλικ σε ένα διαφημιστικό banner της UNICEF. Στόχος της καμπάνιας είναι να δείξει ότι, σε αντίθεση με παλιότερες εποχές, το να σώσεις ζωές είναι μόνο μερικά κλικ μακριά.

Ανεξάρτητα με το αν πιστεύουμε στη δράση των φιλανθρωπικών οργανισμών ή όχι, πρέπει να παραδεχτούμε πρόκειται για ένα πρωτότυπο concept, και ένα πολύ προσεγμένο βίντεο. Επίσης, ότι είναι μια από τις ελάχιστες καμπάνιες φιλανθρωπικών οργανισμών που δεν στοχεύουν στο να δημιουργήσουν συναισθήματα λύπης και ενοχής, αλλά καταφέρνουν να περάσουν το μήνυμά τους με χιούμορ και εξυπνάδα. 

Αλήθεια, μια τέτοια καμπάνια θα μπορούσε να αναπτυχθεί και στην Ελλάδα ή θα συναντούσε αντιδράσεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου