Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Μπύρα …διαμαρτυρίας κατά του Πούτιν

«Γεια σας, το όνομά μου είναι Βλαντιμίρ» αναγράφεται στην ετικέτα της σκωτσέζικης μπύρας που διακωμωδεί τον Πρόεδρο της Ρωσίας.
Μπύρα... διαμαρτυρίας κατά του Πούτιν
Με την ένδειξη «Προσοχή, δεν απευθύνεται σε γκέι», η μπύρα της σκωτσέζικης ζυθοποιίας BrewDog διακωμωδεί τις ομοφοβικές τάσεις στη Ρωσία και διακωμωδεί τον ισχυρό άνδρα του Κρεμλίνου, Βλαντιμίρ Πούτιν.
«Γεια σας, το όνομά μου είναι Βλαντιμίρ» γράφει η ετικέτα με το πορτραίτο …αλά Άντι Γουόρχολ του Πούτιν.
Στο πλαίσιο της διαφημιστικής εκστρατείας για την προώθηση της νέας μπύρας, η BrewDog αναφέρει στην ιστοσελίδα της:
«Είμαι μια μπύρα για ετεροφυλόφιλους άνδρες που καβαλάνε άλογα γυμνόστηθοι, κουβαλώντας μαχαίρια. Είμαι μια μπύρα για τον εορτασμό των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του 2014. Αλλά δεν είμαι για ομοφυλόφιλους. Σας αρέσει να παλεύετε με εύσωμους άνδρες σε τάπητα Τζούντο ή να ψαρεύετε φορώντας το μαγιό σας; Τότε η μπύρα αυτή, είναι για εσάς!»
Η ζυθοποιία, με έδρα το Αμπερντίν της Σκωτίας, έστειλε ένα κιβώτιο μπύρες στον Πρόεδρο της Ρωσίας Βλαντιμίρ Πούτιν, ο οποίος μάλλον δεν πρόκειται να τις δοκιμάσει για να πει την άποψη του …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου